ZÁSADY ZPRACOVÁVÁNÍ A OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
V těchto zásadách zpracovávání a ochrany osobních údajů Vás informujeme, jakým způsobem naše společnost Veronika Straková, se sídlem Emílie Floriánové 21, 466 01 Jablonec nad Nisou, identifikační číslo: 07341296,, zpracovává (využívá) a chrání Vaše osobní údaje, které má k dispozici.
Pokud hovoříme o „Vás“, máme na mysli Vás jako naše zákazníky a zájemce o naše služby, zejména jestliže jste zakoupili služby prostřednictvím našeho e-shopu nebo čerpáte jiné naše služby, nebo jestliže jste nás kontaktovali se zájmem o naše služby nebo akce.
Při poskytování našich služeb nám sdělujete své osobní údaje, a proto se níže budete moci seznámit s bližšími informacemi o našem zpracováni těchto Vámi poskytnutých údajů.
Tyto zásady a následné zpracování osobních údajů se řídí zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto zásady mohou být z naší strany měněny, a to zvláště v případě novelizace příslušné právní úpravy vztahující se k ochraně osobních údajů. Z uvedeného důvodu doporučujeme sledovat na našich webových stránkách eventuální aktualizace těchto zásad.
Své osobní údaje nám sdělujete dobrovolně, za účelem využívání našich služeb. Bez poskytnutí osobních údajů Vám naše služby poskytnou nemůžeme, neboť hlavním účelem zpracování Vašich osobních údajů je uzavření smlouvy a k tomu musíme Vaše osobní údaje znát.
Nejprve bychom Vám rádi vysvětlili některé základní pojmy, které Vám pomohou lépe pochopit následující text těchto zásad.
Osobní údaj
Osobním údajem je každá informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (subjektu údajů). Identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor (jméno, příjmení, číslo, síťový identifikátor) nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. Zvláštní kategorie osobních údajů jsou takové osobní údaje, které vypovídají o rasovém či etnickém původu, politických názorech, náboženském vyznání či filozofickém přesvědčení nebo členství v odborech, a zpracování genetických údajů, biometrických údajů za účelem jedinečné identifikace fyzické osoby a údajů o zdravotním stavu či o sexuálním životě nebo sexuální orientaci fyzické osoby.
Konkrétně zpracováváme osobní údaje, které jsou obsaženy ve smlouvách, které jste s námi uzavřeli, a osobní údaje, které vyplynou z průběhu plnění těchto smluv. Jedná se zejména (nikoli však výlučně) o identifikační a kontaktní údaje, údaje o předmětu smlouvy a údaje o průběhu smluvního vztahu (fakturace atd.), včetně obchodní komunikace s Vámi.
Subjekt údajů
Subjektem údajů je fyzická osoba, jíž se osobní údaje týkají, a kterou je možné dle osobního údaje identifikovat nebo která je identifikovatelná.
Správce osobních údajů
Správcem je fyzická nebo právnická osoba, která určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů a za zpracování primárně odpovídá.
Zpracovatel osobních údajů
Zpracovatelem je fyzická nebo právnická osoba, která na základě pokynů správce zpracovává pro správce osobní údaje.
Zpracování osobních údajů
Zpracování je jakákoli operace nebo soubor operací, která je prováděna s osobními údaji nebo soubory osobních údajů pomocí či bez pomoci automatizovaných postupů, jako je shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, vyhledání, nahlédnutí, použití, zpřístupnění přenosem, šíření nebo jakékoli jiné zpřístupnění, seřazení či zkombinování, omezení, výmaz nebo jejich zničení. Zpracováváním je zcela nebo částečně automatizované zpracování Vašich osobních údajů a neautomatizované pouze tehdy, jsou-li osobní údaje obsaženy v evidenci nebo do ní mají být zařazeny.
ZÁKLADNÍ ZÁSADY
Při zpracovávání osobních údajů dbáme za všech okolností následujících základních pravidel:
Zákonnost, korektnost a transparentnost: Vaše osobní údaje zpracováváme vůči Vám korektně a zákonným a transparentním způsobem.
Účelové omezení: Vaše osobní údaje shromažďujeme výhradně pro určité, výslovně vyjádřené a legitimní účely a tyto osobní údaje nezpracováváme dále způsobem, který je s těmito účely neslučitelný.
Minimalizace: Osobní údaje zpracováváme pouze v přiměřeném, relevantním a omezeném rozsahu, a to ve vztahu k účelu, pro který osobní údaje zpracováváme.
Přesnost: Dbáme na to, aby osobní údaje, které zpracováváme, byly přesné a v případě potřeby aktualizované. Přijímáme veškerá rozumná opatření, aby osobní údaje, které jsou nepřesné, byly – s přihlédnutím k účelům, pro které je zpracováváme – bezodkladně vymazány nebo opraveny.
Omezení uložení: Vaše osobní údaje ukládáme ve formě umožňující Vaši identifikaci po dobu ne delší, než je nezbytné pro účely, pro které osobní údaje zpracováváme.
Integrita a důvěrnost: Zabezpečujeme ochranu Vašich osobních údajů, které zpracováváme. Zpracováváme Vaše osobní údaje způsobem, který zajistí jejich náležité zabezpečení, včetně ochrany pomocí technických a organizačních opatření před neoprávněným či protiprávním zpracováním a před náhodnou ztrátou, zničením nebo poškozením. Používáme vyspělá opatření fyzické a elektronické bezpečnosti.
Lokalizace: Všechny Vaše osobní údaje uchováváme v České republice a nepředáváme je do zemí mimo Evropskou unii.
JAK A K JAKÉMU ÚČELU ÚDAJE ZPRACOVÁVÁME
Vámi poskytnuté osobní údaje zpracováváme na základě zákonného důvodu dle článku č. 6 GDPR odst. 1 písm. b), a to pokud je zpracování nezbytné pro splnění smlouvy nebo dle písm. c) pro splnění právní povinnosti. Dále také dle písm. a) na základě Vašeho poskytnutého souhlasu se zpracováním těchto údajů v případě, kdy důvody dle výše uvedených ustanovení jako zákonný důvod zpracování nedostačují, nebo se jedná o zpracování zvláštních kategorií osobních údajů. Takových případů se ale v našem smluvním vztahu může vyskytnout jen naprosté minimum.
Osobní údaje zpracováváme obecně za tím účelem, abychom mohli dostát závazkům ze smluv uzavřených s Vámi a abychom mohli vykonávat práva z těchto smluv a plnit právní povinnosti s tím související. Např. jsme povinni vést účetní evidenci a po zákonem stanovenou dobu uchovávat účetní záznamy.
Vámi poskytnuté osobní údaje používáme vždy pouze k účelu, ke kterému nám byly údaje poskytnuty a o tomto účelu Vás vždy transparentně informujeme. Zpracování osobních údajů je prováděno za účelem poskytnutí našich služeb na základě Vaší poptávky či naplnění smlouvy mezi Vámi a námi. Zpracování Vašich osobních údajů je v této souvislosti prováděno též za účelem zápisu do databáze zákazníků, kterou vedeme, a za účelem možnosti zasílání informací o našich službách či nabídkách nebo newsletterů.
ODKUD VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE ZÍSKÁVÁME?
Osobní údaje určené pro správu smluv a smluvních vztahů získáváme především od Vás, ale mohou také vyplynout z průběhu plnění smluvního vztahu (např. informace o dodávce objednaného zboží od dopravce). V doplňujícím rozsahu je získáváme z veřejně dostupných zdrojů (např. veřejné databáze). Vždy v tomto směru postupujeme transparentně.
JAKÉ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁME
V rámci poskytování našich služeb zpracováváme následující osobní údaje:
a. oslovení /titul
b. jméno a příjmení
c. kontaktní adresa
d. e-mailová adresa
e. telefonní číslo (nebo čísla, pokud nám je sdělíte)
f. datum narození
g. IP adresa
h. informace o nemovitosti
i. bankovní spojení
j. historie a průběh obchodních vztahů,
k. předmět spolupráce, předmět poptávky
l. další relevantní informace, které nám poskytnete v rámci našeho smluvního vztahu.
Z některých nebo ze všech zpracovávaných osobních údajů vytváříme profily zákazníků, které využíváme k popsaným účelům.
DOBA UCHOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Údaje uchováváme po dobu nezbytnou pro účely plnění ze smlouvy a dále po dobu nezbytně nutnou k plnění zákonných povinností či ochraně našich práv (zpravidla po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu). Údaje poskytnuté na základě souhlasu subjektu údajů budou uchovávány po dobu uvedenou v souhlasu. Pokud využijete své právo být zapomenut nebo odvoláte případně poskytnutý souhlas, budou údaje samozřejmě uchovány po dobu kratší.
PŘEDÁVÁNÍ ÚDAJŮ
Osobní údaje, které o Vás shromažďujeme, nezveřejňujeme a neposkytujeme jiným osobám s výjimkami popsanými v těchto Informacích o zpracování a ochraně osobních údajů.
Vaše osobní údaje můžeme předat třetím osobám tehdy, je-li to nutné ke splnění naší právní povinnosti (především pokud jde o orgány veřejné moci) nebo je-li to nutné z povahy věci, zejména ke splnění smluvního vztahu, jehož jste stranou.
Jsme oprávněni předat osobní údaje třetím osobám také tehdy, vyslovíte-li s tím souhlas, a to za podmínek uděleného souhlasu. Udělený souhlas můžete kdykoli odvolat; pro formu, jakou to lze učinit, viz oddíl „Práva subjektů osobních údajů“.
Vaše osobní údaje dále můžeme poskytnout našim dodavatelům, kteří pro nás zajišťují služby, jako například dodavatelům informačního systému a poskytovatelům souvisejících služeb v otázkách týkajících se poskytování našich služeb, našim poradcům v oblasti mzdových, účetních, právních a daňových služeb.
Vaše osobní údaje zpracováváme automatizovaně i manuálně, a to také prostřednictvím určených zpracovatelů. Osobní údaje budou kromě výše uvedených příjemců zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům Správce či zaměstnancům Zpracovatele, a to pouze v míře nezbytné pro účely zpracování. K předávání osobních údajů dalším zpracovatelům dochází pouze v minimální míře a všechny zpracovatelské vztahy jsou založeny na smlouvách o zpracování, ve kterých se naši zpracovatelé zaručili přijmout taková opatření, kterými zajistí stejnou míru zabezpečení osobních údajů, jakou poskytuje naše společnost. Neseme odpovědnost za to, že ze strany příjemců nedojde ke zneužití jim zpřístupněných osobních údajů a že s nimi jsou sjednány závazky integrity a důvěrnosti osobních údajů a další závazky, které je třeba sjednat podle platných právních předpisů.
Informace o společnostech, které pro Správce zpracovávají osobní údaje nebo provádějí marketingové průzkumy, je možné získat na adrese Správce.
OBCHODNÍ SDĚLENÍ, PŘÍMÝ MARKETING
Dle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, je nám umožněno Vámi poskytnuté údaje využít k přímému marketingu v rámci našeho již existujícího smluvního vztahu, a to i bez výslovného souhlasu. Tato marketingová sdělení se budou týkat pouze našich obdobných produktů a služeb. Máte právo kdykoli bezplatně vznést námitku proti dalšímu zpracování za účelem přímého marketingu. Pokud tak učiníte, nebudou již osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.
Respektujeme pravidlo, že využít Vaši emailovou adresu k zasílání obchodních sdělení je možné, jen jestliže jste nám ji sdělili jako náš zákazník nebo jestliže jste nám k využití své emailové adresy k tomuto účelu dali souhlas. Souhlas můžete kdykoli odvolat; pro formu, jakou to lze učinit, viz oddíl „Práva subjektů osobních údajů“. V každém případě Vám v každém emailovém obchodním sdělení dáváme jednoduchou a zřetelnou možnost odmítnout další zasílání obchodních sdělení formou elektronické odhlášky.
ZABEZPEČENÍ
Abychom dosáhli té nejvyšší možné míry ochrany Vámi poskytnutých osobních údajů, využíváme určité technologie a administrativní, technická a fyzická opatření.
I přesto, že se snažíme maximálně ochránit Vaše osobní údaje před jejich ztrátou, zneužitím, neoprávněným přístupem, úpravou nebo zveřejněním, nikdy není možné zajistit 100% kontrolu. Proto Vás budeme v případě jakýchkoliv incidentů, které dosáhnou určité míry rizika, bezprostředně informovat.
PRÁVA SUBJEKTŮ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Abychom ctili zásadu transparentnosti zpracování osobních údajů, rádi Vám prostřednictvím níže uvedených kontaktů poskytneme informace o tom, zda a jaké Vaše osobní údaje zpracováváme. V první řadě tak máte právo na přístup k osobním údajům, které o Vás zpracováváme. Toto právo především spočívá v získání potvrzení, že osobní údaje o vás zpracováváme a dále právo na určité informace, jako je účel zpracování, kategorie dotčených osobních údajů, plánovaná doba jejich zpracování atd. Jestliže jste nám poskytli osobní údaje na základě svého souhlasu nebo v souvislosti s plněním smluvních závazků a jestliže jde o osobní údaje zpracovávané automatizovaně, máte právo je obdržet ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.
Pokud to bude ze zákona možné, máte právo změnit nebo provést opravu osobních údajů, které o Vás uchováváme. Máte právo na omezení zpracování osobních údajů. Pokud je zpracování osobních údajů prováděno na základě Vašeho souhlasu, máte právo toto zpracování omezit nebo tento souhlas kdykoliv odvolat. Máte rovněž právo požadovat, abychom Vaše osobní údaje vymazali. Výjimkou jsou případy, kdy zpracování probíhá ze zákonné povinnosti nebo z důvodu našeho oprávněného zájmu. Také máte právo na kopii osobních údajů, které o Vás vedeme, včetně jejich zdrojů, účelů a metod zpracovávání, elektronických rozhodování a subjektů, s nimiž Vaše údaje sdílíme. Informace, které požadujete, se Vám budeme snažit v přiměřené době zpřístupnit. V závislosti na tom, jaké informace budete požadovat, Vám v rozsahu povoleném platnými zákony můžeme účtovat menší poplatek. Za podmínek stanovených právními předpisy máte rovněž právo na přenositelnost osobních údajů. Máte-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s platnými předpisy, máte právo vznést námitku proti zpracování a dále i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Máte možnost vznést námitky ke zpracovávání Vašich osobních údajů k marketingovým a obchodním účelům. Vznesete-li námitky proti využití osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení nebo jiných forem přímého marketingu, bez dalšího zastavíme další zpracovávání k těmto účelům. Vznesete-li námitky proti využití Vašich osobních údajů za účelem personalizace jednání s Vámi, posoudíme na základě důvodů námitek (s ohledem na Vaši konkrétní situaci), zda na naší straně neexistují závažné oprávněné důvody pro pokračování ve zpracovávání, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, a budeme Vás informovat, zda námitkám vyhovíme nebo že jim vyhovět nemůžeme, a z jakých důvodů.
Svá práva jste oprávněni uplatnit jakoukoli formou, která srozumitelně zprostředkuje obsah Vaší žádosti, oznámení nebo námitek, zejména pak elektronickou formou na dopucu@email.cz. Požádáte-li nás o přijetí určitého opatření, poskytneme Vám informace o přijatých opatřeních, a to bez zbytečného odkladu a v každém případě do jednoho měsíce od obdržení žádosti; tuto lhůtu je možné v nezbytných případech prodloužit až o dva měsíce, o čemž musíte být včas informováni.
Jakým způsobem se můžete bránit? Cítíte-li by se být dotčeni na svých právech v souvislosti s tím, jak zpracováváme Vaše osobní údaje, můžete se obrátit se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz). Máte rovněž právo podat občanskoprávní žalobu k soudu a domáhat se soudní ochrany.
COOKIES A WEB BEACONS
Na webových stránkách www.dopucuuklid.cz využíváme technologie cookies, tedy ukládání určitých textových souborů obsahujících data o přístupu na webové stránky prostřednictvím internetového prohlížeče ve Vašem počítači s tím, že při opětovné návštěvě webových stránek jsou uložená data znovu odeslána našemu webovému serveru. Cookies slouží k personalizaci nastavení webových stránek a zlepšení uživatelského zážitku, včetně uchovávání uživatelských předvoleb. Cookies můžeme využívat také k přizpůsobení reklamy a sledování návštěvnosti webových stránek.
Můžeme využívat také technologie web beacons, a to jak na našich webových stránkách, tak v zasílaných emailových zprávách. Web beacons jsou drobné grafické prvky (datové soubory, pixelové značky), které jsou stahovány z našeho webového serveru za účelem sledování čtenosti emailových zpráv, respektive návštěvnosti webových stránek a chování uživatelů na nich a následné optimalizace elektronických služeb pro uživatele (včetně personalizace reklamy).
Okolnosti, které popisujeme výše (zejména pokud jde o personalizaci nastavení webových stránek a sledování zájmu o naše sdělení), představují naše oprávněné zájmy v souvislosti se zkvalitňováním služeb, které poskytujeme. Tyto aktivity jsou podle našeho názoru prospěšné i pro Vás. S ohledem na tuto skutečnost upozorňujeme, že určité cookies a web beacons (technického charakteru) využíváme vůči každému návštěvníku našich webových stránek. Pokud si v budoucnu nebudete přát, abychom vůči Vám tyto cookies a web beacons využívali, můžete tomu zabránit deaktivací funkce ukládání cookies ve Vašem počítači, respektive zasílání požadavků na stažení web beacons, a to provedením příslušného nastavení ve Vašem webovém prohlížeči.
Ukládání cookies, které jsou při návštěvě našich webových stránek označeny jako volitelné (zejména pokud jde o sledování návštěvnosti webu a přizpůsobení reklamy), bude umožněno pouze tehdy, jestliže tak určíte na cookies liště našich webových stránek.
Osobní údaje získané pomocí cookies a web beacons nepoužíváme k Vaší identifikaci.
KONTAKTNÍ ÚDAJE
V případě dotazů, stížností, připomínek nebo uplatnění práv subjektů údajů nás kontaktujte skrze kontaktní formulář na našich webových stránkách Veronika Straková,Emílie Floriánové 21, 466 01 Jablonec nad Nisou, Mob: +420 777 755 892, E-mail: dopucu@email.cz , IČ: 07341296.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní společnosti: Veronika Straková se sídlem Emílie Floriánové 21, 466 01 Jablonec nad Nisou
Identifikační číslo: 07341296 pro služby nabízené prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.dopucuuklid.cz
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) společnosti Veronika Straková, se sídlem Emílie Floriánové 21, 466 01 Jablonec nad Nisou,, identifikační číslo: 07341296, dále jen „Veronika Straková“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě smlouvy o zajištění úklidu (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Veronikou Strakovou.a objednatelem (dále jen „objednatel“) prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce umístěné na internetové adrese www.dopucuuklid.cz (dále jen „webová stránka“).
Tyto VOP se použijí přiměřeně také pro vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy uzavírané mezi Veronikou Strakovou a objednatelem jinak než prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce.
Službami se rozumí pro účely těchto VOP poskytování služeb úklidu a čištění (dále jako „Úklid“).
Orientační nabídka typů Úklidů a orientační nezávazný ceník jsou k nalezení na webové stránce. Veronika Straková si vyhrazuje právo nabídku i ceník Úklidů měnit.
Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat ve Smlouvě. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP. Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Objednatel bere na vědomí, že Veronika Straková. ve svém běžném obchodním styku uzavírá s větším počtem osob smlouvy zavazující dlouhodobě k opětovným plněním stejného druhu s odkazem na obchodní podmínky. Stejně tak bere objednatel na vědomí, že z povahy závazku vyplývá již při jednání o uzavření Smlouvy rozumná potřeba pozdější změny těchto VOP. Za této situace objednatel souhlasí s tím, že v případě Smluv, jejichž předmětem je opakované provádění Úklidu, je Veronika Straková. oprávněna změnit VOP s tím, že takovou změnu je povinna oznámit objednateli na e-mailovou adresu uvedenou v poptávkovém formuláři. Objednatel je následně oprávněn Smlouvu s poukazem na změnu VOP vypovědět s účinky do budoucna, a to ve lhůtě sedmi pracovních dnů s tím, že výpovědní doba bude činit v takovém případě čtrnáct pracovních dnů. V případě, že tak objednatel neučiní, vyslovuje s novým zněním VOP svůj souhlas a Smlouva pokračuje dále se změněnými VOP.
UZAVŘENÍ SMLOUVY
Předmětem Smlouvy je závazek Veroniky Strakové provést na místě specifikovaném ve Smlouvě Úklid a závazek objednatele uhradit Veronice Strakové cenu za zajištění Úklidu (dále jen „cena“).
Informace vztahující se k Úklidům umístěné na webové stránce jsou informativního charakteru a mohou se měnit, přičemž tato změna není důvodem k odstoupení od Smlouvy či reklamaci (viz čl. 6 a 7 níže).
Veronika Straková uzavírá s objednatelem Smlouvu vždy za individuálně sjednaných podmínek. Cena za Úklid uvedená na webové stránce je vždy pouze orientační s tím, že cena za konkrétní poptávané plnění bude vždy předmětem individuální kalkulace, která bude objednateli zaslána v reakci na jeho poptávku učiněnou prostřednictvím poptávkového formuláře na webových stránkách. V případě uzavřené Smlouvy je vždy platná cena stanovená kalkulací Veronikou Strakovou a akceptovaná objednatelem při uzavření Smlouvy.
Objednatel poptává provedení Úklidů prostřednictvím poptávkového formuláře na webové stránce, kde si vybere požadovaný den a čas provedení Úklidu a požadovaný typ Úklidu. Součástí poptávky je i poskytnutí bližších informací o prostorách, ve kterých by měl být Úklid proveden, zejména:
adresa, na které se nacházejí,
podlahová plocha jednotlivých místností, ze kterých sestává místo Úklidu,
rozsah znečištění místa Úklidu, zejména pokud by šlo o mimořádně silné znečištění nad obvyklé poměry,
požadavky na speciální péči, případně další údaje podstatné pro vypracování nabídky, včetně cenové kalkulace.
Při vyplňování poptávkového formuláře je objednatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje, a to včetně těch uvedených v čl. 2.4 těchto VOP. Poptávkový formulář obsahuje dále následující informace /povinné údaje/:
jméno a příjmení, adresa, datum narození nebo identifikační číslo objednatele,
telefonické a e-mailové spojení,
informace, zda objednatel objednává služby v rámci svého podnikání, nebo v pozici spotřebitele,
informace, zda objednatel preferuje hradit cenu za služby v hotovosti na místě Úklidu před jeho započetím, bankovním převodem nebo platební kartou.
Vyplněný poptávkový formulář odešle objednatel Veronice Strakové kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Údaje uvedené v poptávkovém formuláři jsou ze strany Veroniky Strakové považovány za správné a úplné. V případě že by byly jakékoliv údaje uvedeny chybně, je objednatel oprávněn a současně povinen oznámit takovou skutečnost Veronice Strakové prostřednictvím online rozhraní na webové stránce nebo e-mailu. Veronika Straková potvrdí obdržení poptávkového formuláře objednateli Úklidu, a to na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v poptávkovém formuláři. Následně si Veronika Straková buď vyžádá doplnění údajů, nebo pokud je považuje za dostačující, vypracuje do jednoho dne nabídku obsahující potvrzení dne a hodiny zahájení Úklidu, cenovou kalkulaci, specifikaci Úklidu, platební metodu a označení doby, po kterou je nabídka platná (dále jen „závazná nabídka“). Veronika Straková přitom bude vycházet z údajů o místě Úklidu, které mu objednatel sdělí v rámci poptávkového formuláře. Tuto závaznou nabídku zašle Veronika Straková opět na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v poptávkovém formuláři nebo prostřednictvím online rozhraní na webové stránce.
Smluvní vztah mezi Veronikou Strakovou. a objednatelem vzniká akceptací závazné nabídky Veroniky Strakové. ze strany objednatele, kterou objednatel zašle na e-mail Veroniky Strakové uvedený pro ten účel v závazné nabídce nebo prostřednictvím online rozhraní na webové stránce. Objednatel není povinen přihlášku akceptovat, přičemž důvod neakceptování závazné nabídky není třeba sdělovat. V případě, že objednatel závaznou nabídku akceptuje, a to ve lhůtě, po kterou je nabídka platná, dochází mezi Veronikou Strakovou a objednatelem k uzavření Smlouvy, a to ve znění závazné nabídky. V případě, že k akceptaci závazné nabídky Veroniky Strakové ze strany objednatele dojde až po lhůtě, po kterou je nabídka platná, je Smlouva uzavřena pouze v případě, že Veronika Straková po obdržení pozdní akceptace závazné nabídky tuto pozdní akceptaci ve lhůtě 7 dnů výslovně odsouhlasí, a to na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v poptávkovém formuláři nebo prostřednictvím online rozhraní na webové stránce. V případě, že tak Veronika Straková neučiní, Smlouva uzavřena není.
Objednatel – spotřebitel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy si hradí sám, přičemž výše těchto nákladů je dána smlouvou mezi objednatelem a jeho dodavatelem příslušných služeb. Uzavřená Smlouva bude archivována v elektronické podobě u Veroniky Strakové a Veronika Straková ji zašle objednateli kdykoli na jeho žádost.
Objednatel má možnost v kterékoli fázi až do okamžiku akceptace závazné nabídky z jeho strany proces sjednávání Smlouvy ukončit.
Poptávku Úklidu je též možné dodat v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu; ustanovení tohoto článku se v takovém případě uplatní obdobně.
Případné změny Smlouvy uzavřené v souladu s těmito VOP (včetně změny parametrů plnění, fakturace za Úklid apod.) jsou možné pouze na základě žádosti zaslané objednatelem společnosti Veronika Straková prostřednictvím online rozhraní na webové stránce, případně prostřednictvím e-mailu, a to pouze za podmínky, že Veronika Straková požadovanou změnu Smlouvy výslovně potvrdí na e-mail objednatele uvedený v poptávkovém formuláři nebo prostřednictvím online rozhraní na webové stránce. V případě, že Veronika Straková. nepotvrdí změny Smlouvy, případně do okamžiku, než tak učiní, platí již uzavřená Smlouva ve znění, které bylo naposled řádně přijato dle těchto VOP.
Výjimkou z ustanovení 2.11 těchto VOP je změna:
fakturační adresy a kontaktní e-mailové adresy, které byly původně uvedeny v poptávkovém formuláři, kdy při změně fakturační adresy a kontaktní e-mailové adresy postačí prosté oznámení objednatele na e-mailovou adresu Veroniky Strakové učiněné alespoň pět pracovních dnů před tím, než má změna vstoupit v účinnost,
rozsahu Úklidu sjednaná na místě postupem dle čl. 6.3 těchto VOP.
CENA ZA ÚKLID A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Objednatel je povinen uhradit cenu za Úklid dle uzavřené Smlouvy, a to jedním z následujících způsobů, a to dle toho, který byl mezi stranami Sjednán:
v hotovosti při podpisu předávacího protokolu před započetím Úklidu, nebo
bezhotovostně převodem na účet Veroniky Strakové č. 340859815/0300, a to na základě zálohové faktury, kterou mu Veronika Straková. po akceptaci závazné nabídky vystaví.
Veronika Straková může v individuálním případě (a v závislosti na svém výlučném uvážení) akceptovat i jiný způsob platby.
V případě bezhotovostní platby je závazek objednatele uhradit cenu za Úklid splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Veroniky Strakové.
Veronika Straková vystaví objednateli daňový doklad/fakturu výlučně v elektronické podobě ve lhůtách stanovených zákonem, a to na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v poptávkovém formuláři. S tímto postupem objednatel výslovně souhlasí.
Veronika Straková je plátcem daně z přidané hodnoty.
V případě prodlení objednatele s úhradou ceny za Úklid je objednatel povinen zaplatit Veronice Strakové. smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě deseti (10) dnů ode dne doručení výzvy objednateli k jejímu zaplacení.
Ujednání o smluvní pokutě nevylučuje právo Veroniky Strakové na náhradu škody.
V případě prodlení objednatele s úhradou ceny za Úklid mu Veronika Straková zašle předžalobní upomínku s výzvou k úhradě dlužné částky. V případě, že tak bude Veronika Straková nucena v důsledku nečinnosti objednatele učinit opakovaně, bude objednatel povinen uhradit Veronice Strakové částku ve výši 500,- Kč za v pořadí druhou a dále každou další předžalobní upomínku s výzvou k úhradě dlužné částky, která mu bude ze strany Veroniky Strakové, případně jejího právního zástupce, zaslána.
PRÁVA A POVINNOSTI PŘI PROVÁDĚNÍ ÚKLIDU
Objednatel je povinen na své náklady zajistit Veronice Strakové následující podmínky nezbytné pro provádění Úklidu:
zdroj elektrické energie (zásuvka 230 V),
teplotu v místnostech kde se provádí Úklid alespoň 18 stupňů Celsia, ledaže se strany výslovně, alespoň formou e-mailu, dohodnou jinak,
zdroj tekoucí vody, studené i teplé, ledaže se strany výslovně, alespoň formou e-mailu, dohodnou jinak,
bezpečné prostředí, které nebude ohrožovat majetek Veroniky Strakové a zejména zdraví jejích pracovníků.
Objednatel souhlasí s tím, že náklady na odebrané energie (elektrická energie, voda, náklady na topení) nese sám a tyto mu nebudou ze strany Veroniky Strakové propláceny, ani nejsou zahrnuty v ceně za Úklid.
V ceně za Úklid je zahrnuto:
provedení Úklidu sjednaného místa, ve sjednaném rozsahu,
doprava do místa Úklidu,
čisticí prostředky, ledaže se strany výslovně, alespoň formou e-mailu, dohodnou jinak.
Objednatel výslovně souhlasí s tím, aby byly služby Úklidu prováděny v den a čas sjednaný způsobem dle těchto VOP, a to i kdyby takový termín předcházel uplynutí lhůty pro odstoupení od smlouvy ve smyslu ust. § 1834 občanského zákoníku.
ZAHÁJENÍ ÚKLIDU
Objednatel je povinen dostavit se ve sjednaný den a čas na místo Úklidu a zajistit pracovníkům Veroniky Strakové vstup do prostor, ve kterých má Úklid probíhat. Před započetím Úklidu bude sepsán předávací protokol o předání místa Úklidu, ve kterém je objednatel povinen upozornit pracovníky Veroniky Strakové zejména na následující okolnosti:
skryté závady místa Úklidu, které mohou ovlivnit náročnost Úklidu,
povrchy, které vyvolávají reakci při kontaktu s běžnými čisticími prostředky nebo vyžadují speciální péči,
okolnosti, které jsou potenciálně zdrojem nebezpečí pro osoby provádějící Úklid,
zjevná poškození místa Úklidu.
Protokol bude dále obsahovat potvrzení o případné úhradě ceny za Úklid v hotovosti, pokud byl mezi stranami takový způsob úhrady ceny sjednán.
Nebude-li objednatel, resp. jím pověřený zástupce na místě Úklidu ve sjednaný den a čas přítomen, je Veronika Straková oprávněna úklid provést za podmínky, že na základě dřívější spolupráce či dohody obou stran disponuje potřebnými klíči, kódy, či jinými prostředky nutnými ke vstupu do prostor, kde má být prováděn Úklid. K takovému vstupu do prostor Úklidu dává objednatel společnosti Veronika Straková výslovný souhlas. Předávací protokol bude v takovém případě na místě vypracován a podepsán pouze ze strany Veroniky Strakové s tím, že objednatel není oprávněn namítat nesprávnost údajů v něm uvedených, ledaže nesprávnost těchto údajů prokazatelně doloží. Současně platí, že Veronika Straková neodpovídá za škody způsobené v důsledku absence příslušných informací o místě Úklidu, zejména těch dle čl. 5.1 těchto VOP.
V případě, že Veronika Straková nedisponuje potřebnými klíči, kódy, či jinými prostředky nutnými ke vstupu do prostor, kde má být prováděn Úklid, přičemž objednatel, resp. jím pověřený zástupce, se nedostaví na místo Úklidu ani do patnácti minut po sjednaném začátku Úklidu, je Veronika Straková oprávněna místo Úklidu opustit bez provedení Úklidu a požadovat po objednateli úhradu ceny za Úklid tak, jako by byl Úklid v plném rozsahu proveden.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Objednatel, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí objednatel o svém odstoupení od Smlouvy informovat Veroniku Strakovou například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem na adresu dopucu@email.cz, případně k tomu využít formulář pro odstoupení, který je k nalezení na webových stránkách. Odstoupí–li objednatel od Smlouvy podle věty prvé tohoto čl. 6.1 v době, kdy již došlo k zahájení Úklidu, může odstoupit od Smlouvy pouze v části, která doposud nebyla plněna, přičemž je povinen uhradit Veronice Strakové poměrnou část ceny Úklidu odpovídající k okamžiku odstoupení provedené části Úklidu. Pokud dojde k odstoupení od Smlouvy podle ustanovení předchozích vět, Veronika Straková vrátí objednateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Veronice Strakové došlo oznámení o odstoupení od Smlouvy, zaplacenou cenu za Úklid, kterou Veronika Straková. od objednatele obdržela, případně její poměrnou část určenou postupem dle tohoto článku 6.1 v případě, že k odstoupení od Smlouvy došlo po započetí provádění Úklidu. Pro vrácení zaplacené ceny za Úklid Veronika Straková použije stejný platební prostředek, který objednatel použil pro provedení úhrady ceny za Úklid, pokud objednatel výslovně neurčil jinak.
Objednatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodu za podmínek následujících vět (ustanovení čl. 6.1 není dotčeno). Odstoupí-li od Smlouvy 14 a více pracovních dnů před započetím provádění Úklidu, je povinen uhradit odstupné ve výši 0 % ze sjednané ceny Úklidu (včetně DPH); odstoupí-li objednatel od Smlouvy nejpozději 7 pracovních dnů před započetím provádění Úklidu, je povinen uhradit odstupné ve výši 50 % ze sjednané ceny Úklidu (včetně DPH); odstoupí-li objednatel od Smlouvy nejpozději 2 pracovních dnů před započetím provádění Úklidu nebo v den konání Úklidu, je povinen uhradit odstupné ve výši 100 % ze sjednané ceny Úklidu (včetně DPH).
Veronika Straková je oprávněna od Smlouvy odstoupit v případech stanovených právními předpisy. Nad jejich rámec je oprávněna odstoupit od Smlouvy (a neprovést Úklid) také v případě, že po dostavení se na místo Úklidu vyjde najevo, že informace poskytnuté objednatelem při uzavírání Smlouvy nebyly pravdivé, a to zejména pokud jde o:
velikost místa Úklidu,
stav místa Úklidu ve smyslu rozsahu jeho znečištění,
jiné okolnosti, které mohou mít významný vliv na provádění Úklidu.
V případě, že nastane situace popsaná výše, může Veronika Straková namísto odstoupení od Smlouvy společně s objednatelem učinit záznam do předávacího protokolu dle čl. 5.1 těchto VOP, přičemž v protokolu takovou skutečnost zaznamenají a upraví odpovídajícím způsobem cenu za Úklid. Stejným způsobem, tedy prostřednictvím záznamu do předávacího protokolu dle čl. 5.1 těchto VOP strany zaznamenají případné vícepráce provedené na základě požadavku klienta v době přítomnosti pracovníka Veroniky Strakové na místě Úklidu, kdy rovněž upraví odpovídajícím způsobem cenu za Úklid; není-li jiné dohody, uplatní se ceníkové ceny zveřejněné na webové stránce.
REKLAMACE, ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU
Pro případ, že Úklid neprobíhal dle Smlouvy a těchto VOP, je objednatel oprávněn Úklid reklamovat (dále jen „Reklamace“).
Objednatel je oprávněn uplatňovat Reklamace v souvislosti s poskytováním Úklidu prostřednictvím e-mailu na adresu dopucu@email.cz , případně oznámením zaslaným prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla Veroniky Strakové.
V případě, že se strany v rámci Smlouvy nedohodnou jinak, bude vždy po skončení Úklidu mezi stranami sepsán předávací protokol. Pokud má objednatel k provedenému Úklidu jakékoliv výhrady týkající se zjevných nedostatků, je povinen uvést je v tomto předávacím protokolu. K později uplatněným reklamacím týkajícím se zjevných vad nebude brán zřetel. V případě že se objednatel k sepisu protokolu po skončení Úklidu nedostaví, platí, že nevytkl žádné zjevné vady Úklidu.
Veronika Straková rozhodne o Reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení Reklamace. Reklamace, včetně odstranění nedostatků, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se objednatel s Veronikou Strakovou. nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení Smlouvy.
Pokud Veronika Straková Reklamaci uzná za odůvodněnou, zajistí na vlastní náklady nápravu. Nápravu je Veronika Straková oprávněna zajistit zejména poskytnutím slevy z ceny za Úklid nebo vrácením ceny za Úklid. Pokud Veronika Straková vyhodnotí Reklamaci jako neoprávněnou, bez odkladu o tom reklamujícího informuje s příslušným odůvodněním.
Vystupuje-li objednatel vůči Veronice Strakové jako spotřebitel, platí pro rozsah jeho práv z případného vadného plnění Veroniky Strakové následující ustanovení (a to nad práva, která mu dává čl. 7.1 – 7.3).
Veronika Straková odpovídá, že poskytované služby nemají při poskytnutí vady. Veronika Straková zejména odpovídá za to, že v době, kdy objednatel služby čerpá, (i) mají služby vlastnosti, které si objednatel s Veronikou Strakovou. ujedná, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, pak vlastnosti, které Veronika Straková., případně výrobce součásti služeb popsali nebo které objednatel očekával s ohledem na povahu služeb na základě reklamy, (ii) se poskytované služby hodí k účelu, který pro jejich použití Veronika Straková uvádí nebo ke kterému se služby tohoto druhu obvykle používají, (iii) poskytované služby odpovídají jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, (iv) služby jsou v odpovídajícím objemu, a (v) služby vyhovují požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od čerpání služeb, má se za to, že služba byla vadná již při čerpání.
Objednatel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u poskytnutých služeb v době dvaceti čtyř měsíců od čerpání služeb. Práva z vadného plnění však objednateli nelze přiznat, neoznámí-li vady Veronice Strakové bez zbytečného odkladu poté, kdy je zjistil nebo při náležité pozornosti měl zjistit, nejpozději však do dvou let od čerpání služeb, přičemž ve vztahu ke zjevným vadám se i zde aplikuje ust. 7.1.2. těchto VOP.
Požádá-li o to objednatel, potvrdí mu Veronika Straková. v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají její povinnosti v případě vadného plnění. Jedná-li se o zboží, které je součástí čerpaných služeb, má Veronika Straková povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce zboží. V potvrzení Veronika Straková uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění její totožnosti. Je-li to potřebné, vysvětlí Veronika Straková v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení Veronika Straková zároveň uvede, že další práva objednatele, která se k poskytování služeb vážou, nejsou dotčena. Potvrzení lze nahradit dokladem o poskytování služeb obsahujícím uvedené údaje.
Nemají-li poskytnuté služby vlastnosti stanovené v čl. 7.4.1, může objednatel požadovat nové poskytnutí služeb bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti poskytnutých služeb, může objednatel požadovat nové poskytnutí jen této součásti; není-li to možné, může odstoupit od Smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na nové poskytnutí služeb nebo jejich součástí má objednatel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže služby řádně využít pro opakovaný výskyt vady po nápravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má objednatel rovněž právo odstoupit od Smlouvy.
Neodstoupí-li objednatel od Smlouvy nebo neuplatní-li právo na nové poskytnutí služeb nebo jejich součástí bez vad nebo na jinou nápravu vad, může požadovat přiměřenou slevu. Objednatel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Veronika Straková nemůže znovu poskytnout služby nebo jejich součást bez vad nebo zajistit jinou nápravu vad, jakož i v případě, že Veronika Straková nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by mu zjednání nápravy působilo značné obtíže.
Práva z vadného plnění objednateli nenáleží, pokud před čerpáním služeb věděl, že služby mají vadu, anebo pokud vadu sám způsobil.
Uplatní-li objednatel právo z vadného plnění, potvrdí mu Veronika Straková v písemné formě, kdy právo uplatnil, co je obsahem Reklamace, jaký způsob vyřízení Reklamace požaduje, jakož i provedení nápravy a dobu jejího trvání. Veronika Straková je dále povinna vydat objednateli potvrzení o datu a způsobu vyřízení Reklamace, včetně potvrzení o provedení nápravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí Reklamace.
Dochází-li v rámci poskytování služeb k prodeji zboží, platí ustanovení tohoto čl. 7.4 obdobně. Termín „čerpání služeb“ odpovídá termínu „převzetí zboží“. Připouští-li to povaha koupě, má objednatel právo, aby zboží bylo před ním překontrolováno nebo aby byly předvedeny jeho funkce. Na zuživatelném zboží je vyznačena doba nejkratší trvanlivosti, popřípadě, u zboží podléhajícího rychlé zkáze, doba, po kterou lze zboží použít. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, platí, že se jedná o záruku za jakost v udané délce. Má-li zboží vadu, která nebrání jeho užívání k určenému účelu, lze ho prodat jen za nižší cenu, než je obvyklá cena bezvadného zboží; Veronika Straková. objednatele upozorní, že zboží má vadu a o jakou vadu se jedná, není-li to zřejmé již z povahy prodeje. Má-li zboží vadu, z níž je Veronika Straková zavázána, a jedná-li se o zboží prodávané za nižší cenu nebo o zboží použité, má objednatel místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.
Smluvní strany si odpovídají za škodu dle obecných právních předpisů. Současně platí, že Veronika Straková odpovídá za škodu způsobenou objednateli prostou nedbalostí (tj. nikoliv hrubou nedbalostí či úmyslně) do maximální výše 2.000.0000,- Kč.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vzájemná práva a povinnosti stran týkající se ochrany osobních údajů jsou upraveny v samostatném dokumentu označeném jako „Zásady zpracování a ochrany osobních údajů“.
ŘEŠENÍ SPORŮ
Vzájemné spory mezi Veronikou Strakovou a objednatelem řeší obecné soudy.
Objednatel, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze Smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s protistranou vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u protistrany poprvé.
Objednatel – spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Veronika Straková se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s objednatelem – spotřebitelem, pokud je spotřebitel neodmítne.
Postupy označené výše nejsou mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jejich využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Odesláním poptávkového formuláře prostřednictvím webové stránky potvrzuje objednatel souhlas s těmito VOP.
Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.1.2024..
Veronika Straková